Πώς θα αγοράσετε

Η διαδικασία αγοράς στη Regenere-moda.com είναι πολύ απλή. Αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, και την τιμή.
  • Επιλέξτε ένα ένδυμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Ύστερα μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές ή να στείλετε την παραγγελία.
  • Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, αν θέλετε να στείλετε την παραγγελία, μπορείτε να συνεχίσετε είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  • Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής.
  • Επιβεβαιώστε την παραγγελία.
  • Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Πληρωμή

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Visa, Visa electron, Mastercard, American Express, Paypal και Δωροκάρτα.

Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα δεδομένα μεταφέρονται με κρυπτογράφηση SSL. Για πληρωμές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, πρέπει να καταχωρείται ο κωδικός CVV (Card Verification Value), ένας κωδικός που είναι εκτυπωμένος στην κάρτα που χρησιμοποιείται ως μέθοδος ασφαλείας στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πληροφορίες Αποστολής

1) Ποια είναι η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας;

Η Regenere σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες της να παραλαμβάνουν το άριστο ποιοτικά προϊόν και στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.

Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται από τη Γενική Ταχυδρομική.

Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται στην Ελλάδα σε 2 με 3 εργάσιμες ημέρες, ενώ στην Κύπρο η παράδοση γίνεται με δύο τρόπους, είτε σε 3 με 4 εργάσιμες , είτε σε 11 με 12 εργάσιμες, στον κάθε τρόπο διαφέρει το ποσό της χρέωσης , όπου θα δείτε παρακάτω.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή(ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αποστέλλονται τη Δευτέρα.

Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

2) Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Τα κόστη αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα και στις χώρες του εξωτερικού είναι:

Ελλάδα
Για αγορές εως και 75 ευρώ τα μεταφορικά είναι 4 ευρώ. Για αγορές άνω των 75 ευρώ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΆΝ.

Χρόνος αποστολής:3-4 ημέρες
Μεταφορική Εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική

Κύπρος

Standard Delivery: 7 ευρώ
Χρόνος αποστολής: 11 με 12 εργάσιμες ημέρες
Express Saver Delivery: 11 ευρώ
Χρόνος αποστολής: 3 με 4 εργάσιμες
Μεταφορική εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική

3) Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Σημείωση: Πρέπει να σας επισημάνουμε ότι η διανομή του εμπορεύματος στη διεύθυνση εργασίας γίνεται στον τόπο και όχι στο πρόσωπο. Θεωρούμε λοιπόν σημαντικό να υπάρχει κάποιο άτομο εμπιστοσύνης, αν όχι ο ίδιος ο πελάτης, για να παραλάβει το προϊόν.

Επιστροφές και αλλαγές

1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών?

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.

*Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους. Τονίζουμε ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Regenere περνούν από λεπτομερή έλεγχο.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες της Regenere βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
Regenere
Μιαούλη 6-8 ,Βούλα 16673
Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 6951800191

2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 10 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, καλό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή στο chat room.

Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς, η Regenere θα το παραλάβει μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της Γενική Ταχυδρομικής ή μέσα σε 3-5 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Κύπρο. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν εγγυώμαστε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του.

Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
Σημείωση: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Να σας ενημερώσουμε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Γενικές πληροφορίες

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η regenere-moda.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε ρούχο με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας μέσω του chat room ή στέλνοντας μας e-mail.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του chat room ή στέλνοντας μας e-mail!

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.regenere-moda.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία τους με τους όρους που αναγράφονται σε αυτήν.

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της Regenere και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων από πλευράς του πελάτη. Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail).

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ/ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ;
Τα δεδομένα αυτά επεξεργάζεται η εταιρεία τηρώντας την εφαρμογή του άρθρου 7Α παρ. 1 (β) Ν. 2472/1997, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας που δόθηκε από τον πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.
Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτα καταχωρούνται απ’ ευθείας στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας και η εταιρεία μας δεν διατηρεί ούτε γνωρίζει κανένα από τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.


ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ